Ökat stöd för Asatron efter Miljöpartiets avslöjande som muslimparti

Gå ner

Ökat stöd för Asatron efter Miljöpartiets avslöjande som muslimparti

Inlägg av Admin i maj 19th 2016, 23:08

I takt med att sanningen om det Islamistiska och Sverigefientliga Miljöpartiet nu sprids över vårt land, verkar det som om stödet för Asatron ökar. Det hela manifesterar sig inte bara i form av ”splinter groups” och allehanda bloggar, för nu har vi också vettiga och seriösa organisationer typ Nordiska Asasamfundet, som idag enligt obekräftade källor lär ha över 500 medlemmar, efter mindre än ett år som registrerat trossamfund. Jag rekommenderar er alla att gå med, eftersom jag haft kontakt med denna organisation i mer än ett halvår, och anser den värderingsmässigt säker.

Andra hyllningar från betydligt mer oklara upphovsmän har jag idag hittat på sajten ”antropocene.live” som företräder ”ett partipolitiskt oberoende libertarianskt forum för debatt och opinionsbildning” som man så vackert skriver. Libertarianerna, annars en ultra-liberal rörelse från USA finns i alla former och schatteringar, och även om deras senaste fakta-artikel på ämnet Asatro innehåller vissa sakfel (kristendomen fanns knappast alls i vårt land före 1000-talets mitt och ännu senare) och vissa underliga utvikningar om gudinnan Hel – som nog knappast spelade någon större roll i Bronsålderns föreställningsvärld vid sidan om Ull och Solen, så kan detta inlägg ändå rekommenderas. Närvaron av kristendom och islam i vårt Sverige av idag gynnar inte ett fritt och öppet samhälle, konstateras det på denna sajt, och därmed delar man i stort också de värderingar jag framfört på denna sajt. Religionsfrihet och Yttrandefrihet i all ära, men vi måste ändå ta oss rätten att angripa bakåtsträvarna, försvara det moderna, sekulära Sverige och ta tillbaka den kultur och det land som tillhör oss

https://hedniskatankar.wordpress.com/2016/04/25/okat-stod-for-asatron-efter-mps-systemkollaps/

Admin
Admin

Användarens profil http://asatro.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet